południowa obwodnica ostródy

Ogólno tematyczne forum dotyczące Ostródy

Moderator: Jacek-P

Piotr
początkujący
początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 2007-01-06, 12:34:27
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda

południowa obwodnica ostródy

Post autor: Piotr » 2007-03-02, 21:42:20

Czy ktoś wie jaki będzie dokladnie przebieg południowej obwodnica Ostródy, która ma połączyć drogę nr z 16 z drogą nr 7, omijając miasto ??? Inwestycja planowana na 2014r.

http://www.gddkia.gov.pl/viewattach.php ... ac1ebc5c4d

:hmmm:
Piotr

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: kaczor » 2007-03-02, 23:06:43

wiadomość użytkownika scorpion z 21.01 temat Własne mieszkanie w Ostródzie = luksus

"plany są takie ze obwodnica miałby byc poprowadzona mniej wiecej od miejscowosci Stanowo miedzy lasem a miescowoscią Samborowo dalej przez Wirwajdy do drogi 15 a od 15 (okolice Ornowa) do drogi nr 7/skrzyzowanie z 16 (okolice starego poligonu na Kajkowie miedzy dwoma jeziorami)"

jaś wędrowniczek
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 164
Rejestracja: 2006-02-10, 07:21:45

Post autor: jaś wędrowniczek » 2007-03-03, 13:42:32

Plany GDDKiA sa trochę inne - jeśli chodzi o termin. Z tego co wiem budowa obwodnicy może się rozpocząć wcześniej nawet w 2010/11 roku. Jej dokładny przebieg też nie jest jeszcze znany.

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

obwodnica2

Post autor: kaczor » 2009-03-26, 11:09:25

przebieg południowej obwodnicy Ostródy w ciagu DK16 od węzła "Górka" (S7 x DK16) do węzła "Ornowo" (DK15 x DK16)

pod linkiem
http://www.ugostroda.24.pl/download/dok ... a_nr16.pdf

Awatar użytkownika
Respecta
średnio gadatliwy
średnio gadatliwy
Posty: 410
Rejestracja: 2007-09-21, 15:05:26
Gadu-Gadu: 11228942
Kontakt:

Re: kiedy będzie obiecywany wiadukt?

Post autor: Respecta » 2009-03-26, 14:41:51

podobno nie złe jazdy tak miały miejsce :twisted:
wszyscy chcieli mieć obwodnicę ale nikt nie chciał mieć jej pod domem xD
jakieś gniazdowania żmij z przed 50 lat wyciągano jakieś gniazdowania bobrów :brawo:
tylko orla bielika zabraklo :roll:

za niskie odszkodowania?
wartość sentymentalna nie jest brana pod uwagę ;P
:twisted: :twisted: :twisted:
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem"

"Heavy metal" - muzyka okrutna dla słuchacza. "Death metal" - muzyka śmiertelna dla słuchacza

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Re: kiedy będzie obiecywany wiadukt?

Post autor: kaczor » 2009-03-29, 22:57:36

prosze o przywrócenie do łask tematu "południowa obwodnica ostródy" i przeniesienie stąd odpowienich postów.

Obwodnica Ostródy w ciagu DK16 od węzła "Ornowo" (DK15 x DK16) do węzła "Górka" (S7 x DK16) i dalej do Starych Jabłonek będzie posiadała dwa pasy ruchu dla każdego kierunku. Będzie projektowana pod prędkość 100km/h. Przetarg planowany jest na IV kwartał 2009 a roboty na 2010-2011.

Obrazek
żródło: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=445

Węzeł "Ornowo" połączy DK15 (w planach 2x2) z nowym przebiegiem DK16.
Obrazek
żródło: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=445

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Re: południowa obwodnica ostródy

Post autor: kaczor » 2009-12-01, 16:49:24


wpawlak
początkujący
początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-01, 17:13:55
Gadu-Gadu: 0

Re: południowa obwodnica ostródy

Post autor: wpawlak » 2009-12-01, 17:20:19

Profesjonalna Trasa Rowerowa – tuż obok WAS.

Niewiele jest w Polsce tras rowerowych o wymiarze europejskim, zapewniającym wszelkie walory i wymogi takiego obiektu wraz z rozliczną, towarzyszącą infrastrukturą.
Te stwierdzenia i wnioski wnoszę z bogatego doświadczenia na wielu drogach (trasach rowerowych) Europy i Polski. Ogląd tej sytuacji jest wielce niekorzystny w obszarze Polski Północnej, a więc także w bliskim sąsiedztwie miast takich jak Elbląg, Ostróda, Olsztynek. Oczywiście wielu się z tym nie zgodzi i będzie przytaczać rozliczne przykłady naturalnych i sztucznych ciągów komunikacyjnych, którymi poprowadzono trasy rowerowe. To także jest prawdą, aczkolwiek różne odmiany survivalu nie koniecznie muszą być rekreacja lub sportem.
Dajmy jednak pokój tym dywagacja i przejdźmy do meritum sprawy.
Od wielu lat zajmuje się tym zagadnieniem, od strony logistycznej, projektowej i prawnej. Przyznam, że z dość mizernym skutkiem, bo rezultat mych działań to tylko parę dokumentacji natury bardziej opisowo-logistycznej dotyczącej tego zagadnienia.

Od wielu lat także interesuje się zagadnieniami funkcjonowania kolei, która jest interesującym zagadnieniem w obrębie nieruchomości pozostających po zamkniętych i zlikwidowanych liniach dla potrzeb budowy tras rowerowych z prawdziwego zdarzenia.

Uważam, że godnym zagadnieniem do prześledzenia jest adaptacja nieistniejącej od 1945r. linii kolejowej (rozebranej przez Rosjan) Elbląg - Ostróda przez Myślice, Zalewo i Miłomłyn z racji pięknych terenów, przez które przechodzi i bliskości jezior oraz Kanału przed wojną nazywanego Oberlandzkim.
Nieruchomościami i budynkami, przez które ta linia przebiega nadal „administruje” PKP a ich areał jest od 1945 roku kompletnie niewykorzystany.

Podstawowe zalety tych nieruchomości do wykorzystania na trasy rowerowe to:

1. Utwardzona nawierzchnia,
2. uregulowana sytuacja prawna nieruchomości,
3. towarzysząca infrastruktura – budynki urządzenia itd...,
4. piękno terenów, przez które przebiegają i z którymi sąsiadują,
5. przebieg (w wielu przypadkach) na wzniesieniu (nasyp), które daje zupełnie inna perspektywę oglądu okolicy ,
6. możliwości stworzenia doskonałej bazy i infrastruktury w pobliżu (lub w) zabudowań i budowli położonych przy linii kolejowej.

Oczywiście są i problemy:

1. problem przejęcia nieruchomości od PKP,
2. problem utwardzenia i przyjęcia standardowej technologii utwardzenia właściwej trasy rowerowej,
3. problem budowy, naprawy, adaptacji istniejących lub zburzonych wiaduktów, mostów i estakad,

Z Ostródy – ciąg komunikacji rowerowej mógłby dalej prowadzić w kierunku Olsztynka, także rozebraną linią kolejową z odnogą na Pola Grunwaldzkie i dalej także zamkniętymi liniami w kierunku na Olsztyn, Ornetę, Lidzbark Warmiński, Kętrzyn z bogatą, dalszą perspektywą rozwoju.
Podstawową jednak sprawą takiego przedsięwzięcia jest materiał źródłowy, którego ja mogę się podjąć przegotowania (geodeta, obecnie - wiele lat praktyki w dziele zarządzania nieruchomościami) i wszelakich uzgodnień z możnymi tego świata.
Oczywiście tworzenie takiej dokumentacji dla samego faktu jej powstania jest bzdurą i dlatego szukam sprzymierzeńców i entuzjastów tworzenia tego typu przedsięwzięcia.

Zróbmy coś razem.

Wojciech Pawlak - Elbląg

wygrzeb
początkujący
początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 2008-06-02, 20:43:54
Gadu-Gadu: 0

Re: południowa obwodnica ostródy

Post autor: wygrzeb » 2009-12-02, 09:44:49

kaczor pisze:coraz bliżej
DŚU dla obwodnicy Ostródy

Czyli jak ma biec ta obwodnica? Co to znaczy wariant nr 1?

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Re: południowa obwodnica ostródy

Post autor: kaczor » 2009-12-02, 11:11:46

jak być nie zauważył to wyżej są mapki.


a wariant nr 1. dotyczy przebiegu drogi od "Ostróda Południe" do Starych Jabłonek, nowa trasa będzie biegła po staremu.

a były też plany by puścić ja estakadą nad Szelągiem Wielkim, czy też bliżej Idzbarka.

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Re: południowa obwodnica ostródy

Post autor: kaczor » 2010-01-18, 17:27:32

uzupełniona strona dotycząca S7 Miłomłyn - Ostróda - Olsztynek wraz z obowodnicą Ostródy w ciągu DK16 na odcinku Ornowo - Stare Jabłonki

http://www.s-7.pl/

- mapy z propowanymi wariantami
- mapy z wybranymi wariantami
- aktualności

Zablokowany