TRASY ROWEROWE

Moderator: Jacek-P

Czy w Ostródzie potrzebne są ścierzki rowerowe ?

TAK
15
100%
NIE
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 15

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

TRASY ROWEROWE

Post autor: kaczor » 2004-05-15, 21:23:50

Gdzie można pojeździć sobie w Ostródzie żeby nikomu nie przeszkadzać .
Może znacie jakieś fajne trasy rowerowe?

Acha widziałem gdzieś na mieście plakat że jest orkanizowane spotkanie w(chyba) A.M.K. na temat tras rowerowych. Ktoś wie coś na ten temat?

Marcelina
gaduła
gaduła
Posty: 774
Rejestracja: 2004-01-04, 17:43:40
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda

Możesz pomóc.

Post autor: Marcelina » 2004-05-17, 12:00:35

W sprawie ścieżek rowerowych skontaktuj się z entuzjastami dwóch kółek ze Stowarzyszenia na rzecz poprawy jakości usług medycznych. Tam ta sprawa jest "ostro przerabiana". Może się włączysz.

Anonymous

... rowerem po mazurach ...

Post autor: Anonymous » 2004-05-19, 08:52:55

.... w pelni popieram utworzenie sciezek rowerowych w Ostrodzie ... a na razie aby nikomu nie przeszkadzac mozna pojezdzic rowerkiem po parku nad jeziorem ... ale dopiero ok 3 w nocy ;-)

Habip

Awatar użytkownika
to se ne vrati
początkujący
początkujący
Posty: 74
Rejestracja: 2004-01-16, 15:39:31
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: z Kątowni
Kontakt:

rowerek :)

Post autor: to se ne vrati » 2004-05-19, 12:32:10

Moze niech sprobuja zrobic takowa na chrobrego od swiatel do jeziora
moze przy okazji wyremontuja chodnik
(jezeli jeszcze to mozna nazywac chodnikiem
- kobiety z wozkami, niepelnosprawni na wozkach a i rowerzysci cos wiedza na ten temat)
ktory w weekendy staje bardzo waznym traktem spacerowym nad jezioro na cmentarz
nie wspominajac o wakacjach kiedy to tlumy wala na jedyny miejskie kompielisko

swoja droga to dziwne
na tamtym osiedlu
(chrobrego, rycerska, zawiszy)
mieszkali prawie wszyscy wlodarze naszego miasteczka z ostatnich 20 lat
od Petera zaczynajac, przez żmicha
babalskiego wasilewskiego nosewicza

a wydwalao mnie sie ze po tym mozna bylo poznac gdzie mieszka (bez)radny czy jakis inny urzednik
po nowiutkich i czesto odnawianych chodnikach

ze starym indianskim Ave Cezar i Kaligula ( :oops:
... ciag dlaszy nastapi...

Prymas niewoli
początkujący
początkujący
Posty: 49
Rejestracja: 2004-03-18, 11:26:25

Post autor: Prymas niewoli » 2004-05-26, 14:13:36

władza już się zajeła tym problemem mianowicie strażacy wiejcy wlwpiaja tyle mandatów ile sie da :? i jak zgromadzą odpowiednią kwotę to w ramach czynu społeczkego :o zakupią odpowiednie materiały i własnoręcznie wybuduja nam ścieżki rowerowe :-D

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: kaczor » 2004-05-26, 15:41:46

wlepiają mandaty buhaha jeszcze żadnego nie dostałem a mieli bardzo dużo okazji by mi taki dać

Prymas niewoli
początkujący
początkujący
Posty: 49
Rejestracja: 2004-03-18, 11:26:25

Post autor: Prymas niewoli » 2004-05-26, 21:29:47

nie buhaha tylko na każdego przyjdzie pora, a może to ty jesteś tym kaczorem skinhedem z pzrzed kilku lat? jeśli tak to koledzy mandatów nie wlepiają a jeśli jeteś młodym osobnikiem nie mającym nic z wspólnego z tym przedstawicielem jedynej słusznej rasy to sorry :-D

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: kaczor » 2004-05-26, 22:05:53

jak najbardziej nie jestem żadnym skinhedem

Awatar użytkownika
to se ne vrati
początkujący
początkujący
Posty: 74
Rejestracja: 2004-01-16, 15:39:31
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: z Kątowni
Kontakt:

Trasy rowerowe

Post autor: to se ne vrati » 2005-05-12, 10:21:24

Tez odnowienie tematu. Nasze miasto zmienia sie w mały plac budowy, gdzie sie nei spojrze to cos buduje, remontują, zagradzaja, kopią rowy i rozkopuja chodniki. To może przez przypadek uda sie im wykombinować i trase rowerowa.

Nadal obstawiam alejke od świateł chrobrego/czarnieckiego do cmentarza i do .....
... ciag dlaszy nastapi...

mmgg
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 212
Rejestracja: 2004-10-04, 13:45:30

Re: Trasy rowerowe

Post autor: mmgg » 2005-05-15, 12:05:38

to se ne vrati pisze:Tez odnowienie tematu. Nasze miasto zmienia sie w mały plac budowy, gdzie sie nei spojrze to cos buduje, remontują, zagradzaja, kopią rowy i rozkopuja chodniki. To może przez przypadek uda sie im wykombinować i trase rowerowa.

Nadal obstawiam alejke od świateł chrobrego/czarnieckiego do cmentarza i do .....
prędzej na kilku ulicach postawią znaki zakazu wjazdu dla rowerzystów , żeby " tłumnie" przyjeżdzającym do Ostródy turystom rowerzyści nie przeszkadzali , nasi "spece" od zagospodarowania przestrzennego , wydziału komunikacji czy czego tam kolwiek , to ci ludzie rower widzą wyłącznie z okna swojego samochodu
idąc twoim tropem to można namalować linie na chodnikach mało uczęszczanych przez pieszych , lub na ulicach gzdzie jest mały ruch, na ulicach jednokierunkowych jako kontrapas , ale to marzenia !!
jest jedna oznakowana trasa na Góre Dylewską , a przydało by się takich tras kilka

Zablokowany