dlaczego w Ostródzie nie ma parkingów????

Moderator: Jacek-P

ostrodzianin
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 179
Rejestracja: 2007-08-11, 07:32:06

dlaczego w Ostródzie nie ma parkingów????

Post autor: ostrodzianin » 2007-08-12, 09:18:05

To już szczyt wszystkiego!!! byłem ze znajomymi wczoraj nad jeziorem - nie mogliśmy nigdzie zaparkować - bulwar nad jeziorem - najczęściej odwiedzane miejsce w Ostródzie w sezonie letnim - a nie ma tam miejsc do parkowania - nawet przy siedzibie nierobów za Drwęcą pełno było samochodów bo jakieś śluby się odbywały. Pod zamkiem full aut, na placu tysiąclecia - też od czorta samochodów - a przeciez nie było wczoraj żadnej imprezy nad jeziorem -jak turyści i miszkańcy mają parkować swoje pojazdy??? Tak to jest najpierw sprzedaje się w tym mieście wszystko prywatnemu inwestorowi - nie dbając o potrzeby mieszkańców. Wstyd nieroby wstyd!!!!!

Awatar użytkownika
BMW
początkujący
początkujący
Posty: 37
Rejestracja: 2007-04-05, 08:53:02
Gadu-Gadu: 0

Post autor: BMW » 2007-08-12, 09:21:10

właściwie to wczoraj byla impreza nad jeziorem :> zaczynala sie o 19 z tego co wiem:> i bylo calkiem sporo ludzi wiec raczej mnie to nie dziwi

ostrodzianin
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 179
Rejestracja: 2007-08-11, 07:32:06

Post autor: ostrodzianin » 2007-08-12, 09:40:42

BMW pisze:właściwie to wczoraj byla impreza nad jeziorem :> zaczynala sie o 19 z tego co wiem:> i bylo calkiem sporo ludzi wiec raczej mnie to nie dziwi
gratulacje imprez ci u nas dostatek - tylko że my bylismy o 15.30, i jest to kuriozalne że w sobotę nie ma miejsc do parkowania nad jeziorem. I więcej Ci napiszę nie ma tam parkingów strzeżonych. Znajomi mieli rowery na dachu, bo wracali z urlopu. I z duszą na ramieniu zostawilismy samochody przy dawnym WKU. Jedyny parking strzezony w tym rejonie został zamieniony na LIDLA!!!
Co BMW nie masz problemów z parkowaniem w Ostródzie, a gdzie parkujesz przy Inferno?? :twisted:

Awatar użytkownika
kaczy93
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 194
Rejestracja: 2006-12-06, 13:34:00
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

.

Post autor: kaczy93 » 2007-08-12, 09:41:23

Masz racje wczoraj była imprezka na molo od 19 :00 do 22:00
...i tyle miałem do powiedzenia... :P

Awatar użytkownika
BMW
początkujący
początkujący
Posty: 37
Rejestracja: 2007-04-05, 08:53:02
Gadu-Gadu: 0

Post autor: BMW » 2007-08-12, 10:03:21

jakos jeszcze nigdy nie mialam problemow z zaparkowaniem .. problemem nie jest znalezienie miejsca.. problemem jest jak zauwazyles brak parkingow strzezonych

Awatar użytkownika
kaczy93
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 194
Rejestracja: 2006-12-06, 13:34:00
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Haha

Post autor: kaczy93 » 2007-08-12, 15:19:52

Ja jeżdze rowerem lub ide na piechote
...i tyle miałem do powiedzenia... :P

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-12, 15:43:18

kaczy93 pisze:Ja jeżdze rowerem lub ide na piechote
Wiecie, że dużo racji chłopak ma?
Może rzeczywiście czasem warto pofatygować się z kamaszka do miasta a nie w samochodzik i tylko tłuszczykiem zarastać?
:D

Ale i racja w tym, ze mało tych miejsc parkingowych. Ludzie samochodami zapychają kazda wolna przestrzeń.
Nie wiem, Ostróda staje sie chyba za ciasna dla tej ilosci ludzi i ich samochodów... :?
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-12, 15:43:58

studentka pisze:
kaczy93 pisze:Ja jeżdze rowerem lub ide na piechote
Wiecie, że dużo racji chłopak ma?
Może rzeczywiście czasem warto pofatygować się dla zdrowia z kamaszka do miasta a nie w samochodzik i tylko tłuszczykiem zarastać?
:D

Ale i racja w tym, ze mało tych miejsc parkingowych. Ludzie samochodami zapychają kazda wolna przestrzeń.
Nie wiem, Ostróda staje sie chyba za ciasna dla tej ilosci ludzi i ich samochodów... :?
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-12, 15:45:43

sorry dwa razy wkleiłam ten sam post...
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

ostrodzianin
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 179
Rejestracja: 2007-08-11, 07:32:06

Post autor: ostrodzianin » 2007-08-12, 20:06:35

BMW pisze:problemem jest jak zauwazyles brak parkingow strzezonych
momento, zara, zara, a te parkingi strzeżone to niby gdzie miałyby być, a?
Parking strzezony zazwyczaj powstaje w miejscu gdzie parkingi juz są - czasami jest to miejsce wydzielone a czasami obejmuje cały plac. Jak nie ma parkingów to i nie ma też parkingów strzeżonych, bo trudno aby parking strzezony zrobić przy tych kilku miejscach parkingowych przy Zamku w Ostródzie.

toledo
zawodowy pisarz
zawodowy pisarz
Posty: 2270
Rejestracja: 2006-11-04, 10:06:05

Post autor: toledo » 2007-08-12, 20:45:59

Rozwiązaniem mogłyby być strefy płatnego parkowania. Zazwyczaj likwidują one tłok na parkingach (w tych strefach).

Awatar użytkownika
kaczor
gaduła
gaduła
Posty: 816
Rejestracja: 2004-01-01, 23:52:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: kaczor » 2007-08-13, 15:24:27

na placu 1000-lecia ( i nie tylko tam) można by postawić parking kilku poziomowy, strzeżony i płatny dla odwiedzających to miejsce. wtedy można by zlikwidować miejsca parkingowe wzdłóż bloków.

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-13, 15:41:05

jak zbudują Alfa Ostróda to bedziecie mieli parkingi podziemne :lol:
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

SoundTrack
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 215
Rejestracja: 2007-01-19, 13:07:39
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: SoundTrack » 2007-08-15, 16:53:50

kaczor pisze:na placu 1000-lecia ( i nie tylko tam) można by postawić parking kilku poziomowy, strzeżony i płatny dla odwiedzających to miejsce. .
parking tylko poto zeby byl ? bezsens..
to sie nikomu nie kalkuluje
lepiej ostawić centrum handlowe z parkingiem co z resztą niedługo nastąpi
szczypte cierpliwości
kaczy93 pisze:Ja jeżdze rowerem lub ide na piechote
to jest prawidłowe podejście ;]
jak jest sobota to stajemy pod domem i idziemy na spacer na impreze lub autobusem / taxowka bo i browarek sie wypije a potem za kierownice po % troche niezabardzo ;]

chyba ze mieszkamy za miastem i nie mamy mozliwosci wtedy rozumiem ze ludzie jadą autkami ;]
Straight Edge - Bo Życie Jest Tylko Jedno I Należy Je Szanować

Arkę wybudowani amatorzy a Titanica profesjonaliści.

http://s9.bitefight.pl/c.php?uid=97937

toledo
zawodowy pisarz
zawodowy pisarz
Posty: 2270
Rejestracja: 2006-11-04, 10:06:05

Post autor: toledo » 2007-08-15, 20:14:58

Problemem jest brak parkingów przy budynkach w centrum miasta. Nie jestem urbanistą, więc jest to uwga tylko obserwatora, ale sądzę, że projektanci nie uwzględnili tego faktu, a pominęło go również wydające pozwolenie starostwo.

SoundTrack
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 215
Rejestracja: 2007-01-19, 13:07:39
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: SoundTrack » 2007-08-15, 20:43:41

bo osiedla były robione... DAWNO, w czasach gdy maluch był super autkiem ;]
projektanci nie przewidzieli ze ludziom bedzie sie tak dobrze powodzilo ;]
Straight Edge - Bo Życie Jest Tylko Jedno I Należy Je Szanować

Arkę wybudowani amatorzy a Titanica profesjonaliści.

http://s9.bitefight.pl/c.php?uid=97937

toledo
zawodowy pisarz
zawodowy pisarz
Posty: 2270
Rejestracja: 2006-11-04, 10:06:05

Post autor: toledo » 2007-08-15, 21:02:11

Te stare mają zbyt mało parkingów, bo były inne standardy (vide; maluch), ale dlaczego nie mają ich budynki Słowika usytuowane w centrum? Bo szkoda było terenu na takie drobiazgi.

Bushi
początkujący
początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 2004-11-24, 15:29:09
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: Bushi » 2007-08-15, 23:05:04

A może czas sie przesiąść na jednoślady?? w tedy mniejszy problem ze znalezieniem miejsca do parkowania :D

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-15, 23:23:19

nie powtarzaj sie, ktos juz o tym pisał
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

SoundTrack
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 215
Rejestracja: 2007-01-19, 13:07:39
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: SoundTrack » 2007-08-16, 00:48:23

My wieeemy Bushi że ty bardzo lubisz swój motorek i już całe forum wie że go masz ;] o to się już martwić nie musisz ;]

puki co zacznij namawiać ludzi prowadzących swoje firmy transportowe żeby sie przesiedli na motorki ;] w koncu na motorkach jest tyyyle mieejsca na narzęęędziaa

ja rozumiem że dla Ciebie to nie problem ubierzesz sie w Jeansy zalozysz kurteczke i plecaczek i heja

ale wyobrazasz sobie naprzyklad urzedniczke w jakims banku lub nawet panią w aptece ktora przyjezdza na motorze w skórze ? bo ja jakoś nie moge
tacy ludzie mają wpisane w zakres obowiązków taki a nie inny ubiór/wygląd
który na motorze byłby niemożliwy do zrealizowania ;]


a pozatym...
studentka pisze:nie powtarzaj sie, ktos juz o tym pisał
dokładnie ;]
znajdź ten temat i się pod nim podpisz ;]
chyba że lubisz gadać w kółko o tym samym tylko że taka taktyka ma jedną wade...
w końcu ludzie przestają Cie słuchać ;]
Straight Edge - Bo Życie Jest Tylko Jedno I Należy Je Szanować

Arkę wybudowani amatorzy a Titanica profesjonaliści.

http://s9.bitefight.pl/c.php?uid=97937

Bushi
początkujący
początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 2004-11-24, 15:29:09
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: Bushi » 2007-08-18, 23:30:23

jak masz cos do mnie to mi to powiedz w oczy a nie sie napinasz na forum. A w ogole to o godzinie 15 w niedziele pani pracujaca w banku juz jest po pracy i nie zapierdziela po miescie wedlug Twoich wizji. NIE POZDRAWIAM

marlon
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 152
Rejestracja: 2007-07-27, 11:08:59

Post autor: marlon » 2007-08-19, 06:51:30

Problem parkingów jest w całym mieście nie tylko nad jeziorem. Mamy przecież w urzędzie wielkie łeby które o tym myślą albo im sie wydaje że myślą (pomysł z rądem wokół torów - kto wymyśłił tak debilny pomysł przeciez tory nadal tam będa jak zamkna przejazd to se może Pan Socha pojeździ ale nie mieszkańcy).
Buduje sie nowe budynki a przynich ani parkingów ani placów zabaw dla dzieci.
Wystarczy brać przykład z nowych osiedli w Olsztynie tam jakos wszystko jest poukładane.

ostrodzianin
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 179
Rejestracja: 2007-08-11, 07:32:06

Post autor: ostrodzianin » 2007-08-19, 09:35:23

SoundTrack pisze:bo osiedla były robione... DAWNO, w czasach gdy maluch był super autkiem ;]
projektanci nie przewidzieli ze ludziom bedzie sie tak dobrze powodzilo ;]
gó..no prawda a teraz to nie buduje się małych osiedli w OPB czy w Ekobudzie? I to z lokalami uzytkowymi na parterach

sceptyk
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1065
Rejestracja: 2006-10-24, 15:24:37

Post autor: sceptyk » 2007-08-19, 09:53:01

Problem jest tylko jeden. Przestrzeń w Ostródzie jest bezcenna, bo miasto jest zaduszone, więc wykorzystuje się każdy skrawek, na którym można zarobić. Parkingu nie sprzeda się za 4500.
Niedługo nie będzie o czym mówić, bo nie będzie gdzie budować. Funkcję miasta przejmie gmina a ona dysponuje nieograniczoną przestrzenia.
Tak skandalicznie to wszystko jest rozwiązane, ze tych, którzy ustalali granice administracyjne miasta trzeba powiesić publicznie za jaja jako szkodników niewyobrażalnych.

ostrodzianin
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 179
Rejestracja: 2007-08-11, 07:32:06

Post autor: ostrodzianin » 2007-08-19, 10:35:29

problem jest także gdzie indziej: To wladze miasta powinny okreslić - mamy działkę na sprzedaz pod budownictwo ale warunek np. obok postawionego domu mają byc: parkingi o tylu i tylu stanowiskach, plac zabaw dla dzieci o takich i takich parametrach i teren zielony.

Tymczasem mam wrażenie że to prywatny prywatny biznes dyktuje warunki co i gdzie chce postawić.

Zablokowany