REGE FETIWAL

Moderator: Jacek-P

Awatar użytkownika
ryba
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 220
Rejestracja: 2006-03-02, 14:32:11

Post autor: ryba » 2007-08-22, 22:10:43


Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Post autor: studentka » 2007-08-22, 22:16:16

i z czego HA ?? :lol:
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

Awatar użytkownika
ryba
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 220
Rejestracja: 2006-03-02, 14:32:11

Post autor: ryba » 2007-08-22, 22:24:00

studentka pisze:i z czego HA ?? :lol:
Z kronikarskiego obowiązku jednak cos napisali. :lol:
I tylko biedna Anetka zdążyła zamieścić komentarz, zresztą też z obowiązku :lol:

Awatar użytkownika
Anetchen
gaduła
gaduła
Posty: 764
Rejestracja: 2004-01-27, 20:08:07
Gadu-Gadu: 3738162
Lokalizacja: Ostroda/bawaria
Kontakt:

Post autor: Anetchen » 2007-08-22, 22:31:57

obowiazku ? :hmmm:
Pozdrawiam serdecznie.
http://www.radiobeatmus.serweryradiowe.pl
RBM Stworzone przez przyjaciol dla przyjaciol!!!

Awatar użytkownika
ryba
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 220
Rejestracja: 2006-03-02, 14:32:11

Post autor: ryba » 2007-08-22, 22:35:40

Anetchen pisze:obowiazku ? :hmmm:
Nie byłaś w stanie sie powstrzymać, przyznaj się Aneta .

Awatar użytkownika
Anetchen
gaduła
gaduła
Posty: 764
Rejestracja: 2004-01-27, 20:08:07
Gadu-Gadu: 3738162
Lokalizacja: Ostroda/bawaria
Kontakt:

Post autor: Anetchen » 2007-08-23, 08:29:15

Jak Ryba cos powie, to powie :clever: no przeciez jak by inaczej.
Pozdrawiam serdecznie.
http://www.radiobeatmus.serweryradiowe.pl
RBM Stworzone przez przyjaciol dla przyjaciol!!!

SoundTrack
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 215
Rejestracja: 2007-01-19, 13:07:39
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: SoundTrack » 2007-08-23, 10:58:33

to się nie nazywa obowiązek tylko uzależnienie xD
Straight Edge - Bo Życie Jest Tylko Jedno I Należy Je Szanować

Arkę wybudowani amatorzy a Titanica profesjonaliści.

http://s9.bitefight.pl/c.php?uid=97937

Lika
początkujący
początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 2007-08-30, 12:49:06

Reege festiwal do dupy-ale fajni ludzie

Post autor: Lika » 2007-08-30, 19:50:51

nom fajne typki (:(:

Sajmon
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 172
Rejestracja: 2007-02-06, 10:57:21
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: miasto seksu i biznesu
Kontakt:

Post autor: Sajmon » 2007-09-01, 07:41:04

to zes temat zalozyla :?
nie ma tego zlego, co by nam dobrze nie wyszlo

SoundTrack
rozkręcający się
rozkręcający się
Posty: 215
Rejestracja: 2007-01-19, 13:07:39
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: SoundTrack » 2007-09-01, 13:31:08

jakiś problemik ?
jesteś bardziej sceptycznie nastawiony do życia niz ja...
a to juz wyczyn :P
Straight Edge - Bo Życie Jest Tylko Jedno I Należy Je Szanować

Arkę wybudowani amatorzy a Titanica profesjonaliści.

http://s9.bitefight.pl/c.php?uid=97937

Zablokowany