Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę kadrowo – płacową pracowników stałych i tymczasowych: przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń; naliczanie i weryfikację list płac, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów a także realizację zgłoszeń ZUS, US, GUS oraz prowadzenie sekretariatu i sporządzanie dokumentacji sprzedaży zagranicznej
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowo – płacowej dla około 30 osób
- znajomość obsługi systemów kadrowo – płacowych
- znajomość obsługi pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel’a
- umiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS i podatkowych oraz raportów statystycznych
- bardzo dobra znajomość stosowanego prawa pracy, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, podatków oraz ubezpieczeń społecznych
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność
- dyskrecja
Oferujemy:
- stałą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie + premie
- dużą samodzielność
- darmowy dojazd dla osób z Ostródy
CV prosimy przesyłać na info@metec.pl
Praca - Miłomłyn
Moderator: Jacek-P
-
- początkujący
- Posty: 5
- Rejestracja: 2007-11-26, 22:31:10
- Gadu-Gadu: 0