Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Ogólno tematyczne forum dotyczące Ostródy

Moderator: Jacek-P

Czy w bibliotece i innych instytucjach kulturalnych w Ostrodzie zle sie dzieje ?

Tak, jest bardzo zle
5
20%
Tak, jest zle
5
20%
Jest dobrze
6
24%
Jest bardzo dobre
2
8%
A co mnie to obchodzi
4
16%
Co to jest biblioteka i kultura
0
Brak głosów
Gdzie tu mozna sie napic
3
12%
 
Liczba głosów: 25

magnolia
początkujący
początkujący
Posty: 83
Rejestracja: 2007-11-21, 17:12:38

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: magnolia » 2008-01-12, 15:39:02

Nie czuję urazy.
Zaskoczyły mnie wnioski.
Również pozdrawiam

Awatar użytkownika
to se ne vrati
początkujący
początkujący
Posty: 74
Rejestracja: 2004-01-16, 15:39:31
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: z Kątowni
Kontakt:

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: to se ne vrati » 2008-01-23, 18:23:02

Ktos wie kiedy bedzie konkurs na kierownika biblioteki ??
Czy dalej na kolejny rok zostawia niekompetentna emerytke pracujaca na pol etatu ??
... ciag dlaszy nastapi...

Awatar użytkownika
GbV
początkujący
początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 2008-01-23, 21:57:45
Gadu-Gadu: 0

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: GbV » 2008-01-23, 22:32:24

Zieeeeew.

Awatar użytkownika
dr Jamajczyk
gaduła
gaduła
Posty: 847
Rejestracja: 2004-01-19, 15:00:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: 33%

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: dr Jamajczyk » 2008-01-24, 17:30:17

Pozdrowienia dla Pani Kierowniczki...
Dziekuje Ci Jah

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: studentka » 2008-02-09, 16:44:32

GADKA SZMATKA TAK ZWANA

I TAK NAJLEPSZA JEST TA ANKIETA A SZCZEGóLNIE DWA JEJ OSTATNIE PUNKTY 8)
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

Awatar użytkownika
muslim
średnio gadatliwy
średnio gadatliwy
Posty: 266
Rejestracja: 2003-12-30, 01:07:21
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Osterode Ostpreussen od 60 lat polsko brzmiąca nazwa Ostróda.

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: muslim » 2008-06-06, 01:59:29

A Ostródzie gratulujemy ...
hmmm
uuu
ymmmh
kkrrrrr
aaaaaaa
grrr.

No ni (...) tylko (...) w kosmos tę bandę ...
A gdzie sie podziali WIELCY obrońcy biblioteki ??
(czekam na ripostę, nawet od ukrywających się tu robotnic z biblioteki).
Wiek średni poznajemy po tym,
że szeroki umysł i wąska talia
zamieniają się miejscami.

obserwatorpiotr
początkujący
początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 2007-12-08, 09:16:52

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: obserwatorpiotr » 2008-06-07, 09:16:21

A Tobie koleś to właściwie o co chodzi??

Awatar użytkownika
jezuita
średnio gadatliwy
średnio gadatliwy
Posty: 492
Rejestracja: 2003-12-30, 01:07:19
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: UK Bury St Edmunds - PL Ostróda

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: jezuita » 2008-06-07, 09:40:51

Synu Mahometa po co CI ten "gnój" ??? Po miesiácach swiat£a w ciemnosciach nie widzisz ze to jak grzyby w piwnicy jak historia domu wiec Zyjmy moze czyms alternatywnym http://www.miastomuzyki.pl/play,40

obserwatorpiotr
początkujący
początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 2007-12-08, 09:16:52

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: obserwatorpiotr » 2008-06-12, 13:41:54

I co Muslimie? jakoś nie potrafisz sprecyzować swoich racji w tej nagonce?? Cos mi to wyglada na osobista wendetę

obserwatorpiotr
początkujący
początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 2007-12-08, 09:16:52

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: obserwatorpiotr » 2008-06-12, 13:56:35

a kolejne spostrzeżenie, które nasunęło się kilku osobom- to se ne vrati wyglada zdecydowanie na twoje alter ego.

Awatar użytkownika
studentka
mistrz klawiatury
mistrz klawiatury
Posty: 1155
Rejestracja: 2006-10-31, 13:44:14
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: studentka » 2008-06-17, 22:28:34

ej jeszcze raz sie wczytałam w te ankiete :D

genialna jest! :D :D
Jestem młodą badaczką.
Kogo zbadać, kogo?
;D

Awatar użytkownika
dr Jamajczyk
gaduła
gaduła
Posty: 847
Rejestracja: 2004-01-19, 15:00:35
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: 33%

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: dr Jamajczyk » 2008-06-21, 10:59:59

czytaj bo pytania sá trudne

Awatar użytkownika
muslim
średnio gadatliwy
średnio gadatliwy
Posty: 266
Rejestracja: 2003-12-30, 01:07:21
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Osterode Ostpreussen od 60 lat polsko brzmiąca nazwa Ostróda.

Re: Zmieniamy nazwe bibliotece, a moze i innym instytucjom

Post autor: muslim » 2008-06-22, 15:24:53

Tak, w tej chwili to już osobista vendetta, po tym co sie dowiedziałem i zobaczyłem. A co zrobię to już moja prywatna sprawa.

Ale to i tak już nie ma znaczenia, mało mnie interesuje co sie dzieje w tej bibliotece i tym mieście, tak jak i reszte baranów, która się tu wypowiadała.

Gratuluję osiołkom, którzy się tu pisali, nawet nie czytając tematu.
Wystarczy komputer i dostęp do Internetu, aby zostać KIMŚ, lub jak kto woli zwykłym Dzieckiem NEO http://www.orzewski.pl/?q=node/20

Temat z mojej strony uważam za zamknięty.
Wiek średni poznajemy po tym,
że szeroki umysł i wąska talia
zamieniają się miejscami.

Zablokowany