Znaleziono 172 wyniki

autor: Sajmon
2008-02-04, 21:37:01
Forum: Zakończone tematy
Temat: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2932

Re: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP

dhareck, przeciez wiesz ze shit mnie nie interesuje... i mowie Ci ze FLJ dobrzy sa, widzialem za zywca, polecam. no ale zrobisz jak tam bedziesz chcial... najwyzej pochlamy w innym terminie :P ... albo, jesli na Zamku skonczy sie szybciej to after se w Mlynie zrobie :). dasz tylko znac czy w Mlynie ...
autor: Sajmon
2008-02-03, 09:40:10
Forum: Zakończone tematy
Temat: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2932

Re: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP

dhareck, chyba nie musze Ci mowic ze staz nie ma zbytnio nic do rzeczy, bo mozna grac 10 lat i byc cienkim jak np rekins, a mozna grac 3 miesiace i czuc to. poza tym wiesz co to sound system, nawijacze nie sa konieczni, a tu bedzie Gawron ktory jest naprawde dobry. no i ostatnia sprawencja, nie nawi...
autor: Sajmon
2008-02-01, 17:49:14
Forum: Zakończone tematy
Temat: PUNKOWE WALENTYNKI # 4
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 15965

Re: PUNKOWE WALENTYNKI # 4

bushi, kurde, ale zescie termin se wymyslili... akurat jak Gawron i FLJ beda w Ostrodzie... :|
autor: Sajmon
2008-02-01, 17:47:37
Forum: Zakończone tematy
Temat: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2932

Re: Reggae Jamm, Feel Like Jumping + Gawron 16.02 ZIP

Jak najbardziej na zamek
popieram

a Ty dhareck nie siej fermentu, taaaa? cieciu :P
autor: Sajmon
2008-01-19, 10:03:48
Forum: Zakończone tematy
Temat: The Wheeler's Band
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 7740

Re: The Wheeler's Band

okiej, widze tu jakies filmy i w ogole... i moje spostrzezenie na temat nowego wokalisty: wiec... zastanawiam sie jakim cudem zamieniliscie Dara na to "niewiadomo co", klient nie trzyma rytmu i tyle. moze sie wkreci, a moze nie, nie wiem... aczkolwiek, Da Wheelers bez Dara to juz nie bedzie Da Wheel...
autor: Sajmon
2007-12-28, 11:28:22
Forum: Zakończone tematy
Temat: TABU, BAKSHISH...WOŚP, Młyńskie Koło, 12 stycznia 2008
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 5199

Re: TABU...WOŚP, Młyńskie Koło, 12 stycznia 2008

a mozna wiedziec ile wjazdowka, o ktorej start i tego typu sprawy organizacyjne :)
autor: Sajmon
2007-12-19, 17:58:09
Forum: Zakończone tematy
Temat: TABU, BAKSHISH...WOŚP, Młyńskie Koło, 12 stycznia 2008
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 5199

Re:

Szogunek pisze:No i ja będę :D A jak ja to i reszta się przyczłapie :P
no raczej sesese. ja bede w kazdym badz razie

a jesli chodzi o Positive, to prawda ze na Afryce 2008 beda grali? czy mi sie cos z oczami niedobrego zrobilo? :clever:
bo wiesz Piter, na Afryce tez bede HE HE! :jupi:
autor: Sajmon
2007-12-01, 18:33:46
Forum: Zakończone tematy
Temat: REGGAE ANDRZEJKI 2007...szalona impreza do rana...30.11.2007
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 20173

no wiec. Biba na duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzy plus. Bob1- swietnie! jak zawsze zreszta ;], w koncu Rass Bass mialem okazje zobaczyc i tez sie nie zawiodlem no i Jarex... hmmmm miszczostwo :D, a jesli chodzi o Panczen, to powiem tak: nie jestem selektorem i nie oceniam poziomu technicznego, ale mysle z...
autor: Sajmon
2007-09-01, 07:41:04
Forum: Zakończone tematy
Temat: REGE FETIWAL
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 18977

to zes temat zalozyla :?
autor: Sajmon
2007-09-01, 07:39:40
Forum: Zakończone tematy
Temat: 23.11.07 Gentleman Wrocław
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3088

kusi mnie ten koncert, ale chyba wole na One Love, a juz najbardziej wole na Zion Train <w pazdzierniku>. generalnie wszystko jest jeszcze otwarte i nie dograne wiec moze sie to zmienic, ale Gentlemana chyba odpuszcze, tymbardziej jak przekonuje <przekonuje to zle slowo, daje mi nadzieje ;)> mnie pr...
autor: Sajmon
2007-08-28, 07:44:43
Forum: Zakończone tematy
Temat: Seks na lotnisku
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 4574

albo do toalety :lol:
autor: Sajmon
2007-08-25, 10:27:26
Forum: Zakończone tematy
Temat: 24 sierpnia; ZIP music Club; underground sound
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 11446

Slawas to pipa, widzisz Fisher mowilem Ci ze z nim nie ma sie co umawiac bo jest frajerem i tyle... ale ja tam nie narzekam dzieki niemu wygralem piwo :D . a tak swoja droga to jak ktos czyta z jego znajomych to prosze przekazac pozdrowienia od Simona dla Slavassiego frajera, to ze ciec sobie ze mna...
autor: Sajmon
2007-02-14, 17:28:36
Forum: Zakończone tematy
Temat: Joint Venture Sound System meets Ghetto Priest Olsztyn
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 8617

Zapowiada się zajebisty bibor taaaaa :D, bedzie grooobo!! Kurcze a to sa dwa dni imprezowania <jupi> nie jeden tak jak myslalem znajdujac info w sieci.mam pyt czy te 25 ziko to na 2 dni czy na jeden,a do Booma trzeba oddzielny bilet kupowac?zreszta obojetnie, i tak bede sie swietnie bawic w swietny...
autor: Sajmon
2007-02-09, 10:43:42
Forum: Zakończone tematy
Temat: FESTIWAL NA STAREJ MIEJSCOWIE!!!
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 35273

no wiec panie Dziąsło, nie bede cytowal bo nie ma to seksu, ale przez twoja wypowiedz przewinal sie hajs, d-polo, niezadowolony motloch i muzyka milosci.no to po kolei: 1. nie kazdy jest materialista i we wszystkim doszukuje sie hajsu...przez fest przewija sie naprawde duza kasa ale przechodzi ona z...
autor: Sajmon
2007-02-08, 10:57:00
Forum: Zakończone tematy
Temat: Kolejna imprezka w Młyńskim Kole 9 Lutego
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 21236

rekin jak chcesz troche muzy na ta imprezke reggae to zglos sie na gadu do mnie to cos sie wymysli.tylko spiesz sie bo lada dzien internet mi sie konczy :)
autor: Sajmon
2007-02-08, 10:50:12
Forum: Zakończone tematy
Temat: Punky Reggae Live 2007
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2597

no wiesz daga, D-polo to to nie jest wiec sie nie pobawisz przy tym.a z twoich postow wynika ze jestes czestym bywalcem klubu Ibiza.poza tym nikt Cie nie obraza wiec czemu Ty obrazasz innych?nie podoba sie? nie sluchaj, nikt Cie nie zmusza.

peace
autor: Sajmon
2007-02-07, 18:43:53
Forum: Zakończone tematy
Temat: Punky Reggae Live 2007
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2597

Punky Reggae Live 2007

"Od 16 lutego do 22 kwietnia potrwa tegoroczna, czwarta już edycja trasy koncertowej "Punky Reggae Live". Wezmą w niej udział Farben Lehre, Zabili Mi Żółwia, Koniec Świata oraz DJ Bigos (Pietia). Gospodarzem trasy będzie, jak co roku, formacja Farben Lehre. Opróc płocczan zaprezentują się Zabili Mi ...
autor: Sajmon
2007-02-07, 15:32:54
Forum: Zakończone tematy
Temat: Kolejna imprezka w Młyńskim Kole 9 Lutego
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 21236

Szogun -> albo Chata :P
autor: Sajmon
2007-02-06, 21:03:23
Forum: Zakończone tematy
Temat: FESTIWAL NA STAREJ MIEJSCOWIE!!!
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 35273

lehehehehe... :D "...Piekni ludzie, piekny swiat..." Ludzie wyluzujcie, tak? Klucicie sie tak malo pozytywnie o cos co jest MEEEEGA pozytywne, a rozwiazanie jest bardzo proste... Po co przenosic festiwal skoro niektorzy z udzielajacych sie na forum tak dzielnie walczyli i wywalczyli ze bedzie ciagle...
autor: Sajmon
2007-02-06, 19:55:40
Forum: Zakończone tematy
Temat: Kolejna imprezka w Młyńskim Kole 9 Lutego
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 21236

Witam trudno mi stwierdzić fakt iz szef młyna odwolal imprezke reggae:(. W ostatniej chwili. Powieswilem plakaty które musialem przed chwilą zerwać, strasznie sie wścieklem. Imprezka bedzie w późniejszym terminie. Natomiast w piatek bedzie impreza TECHNO, DANCE NA POCZATEK FERII ZIMOWYCH. KLUB MŁYŃ...
autor: Sajmon
2007-02-06, 19:51:39
Forum: Zakończone tematy
Temat: Kolejna imprezka w Młyńskim Kole 9 Lutego
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 21236

jeden warunek!! King Dawid nie dotyka mikrofonu- ostatnio jak ryczal w glosniki to okrutnie psul mi faze --> trzezwialem od tego ziomus Szogun, Fisher i dzierlatki :), naprujemy sie i ocenimy hyhyhy kurde bede musial sie zerwac z roboty wczesniej a co za tym idzie przyjsc w sobote :o - no "selekta" ...
autor: Sajmon
2007-02-06, 11:28:35
Forum: Zakończone tematy
Temat: Kolejna imprezka w Młyńskim Kole 9 Lutego
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 21236

ej lepiej w pierwszy piatek po 10-tym :)

Szogun idziesz tego 9-tego zobaczyc co tam bedzie? Ja moze sie przejde ale szalu sie nie spodziewam :P.