Znaleziono 32 wyniki

autor: Rybson
2008-11-08, 09:31:42
Forum: Różne różności
Temat: Policyjny pościg... niedaleko od Ostródy...
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1469

Re: Policyjny pościg... niedaleko od Ostródy...

Bardzo mi sie spodobała wypowiedz innego posła, chyba Iwińskiego, że Kurski w pary innych krajach za taki wyczyn moglby zostac poprostu zastrzelony w trakcie proby jego zatrzymania.
autor: Rybson
2008-06-06, 22:40:37
Forum: Ostróda Twoje Miasto
Temat: Stolica Disco
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3179

Re: Stolica Disco

Jak dla mnie pajac a nie gwiazda z Warszawy
autor: Rybson
2008-02-28, 17:48:33
Forum: Zakończone tematy
Temat: The Wheeler's Band
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 8677

Re: The Wheeler's Band

Krótka video relacja z tego co działo sie przed samym występem zespołu Kasa Chorych w Ostródzie w Klubie ZIP dnia 08.02 2008 r. : http://pl.youtube.com/watch?v=syDVl49CmeA http://pl.youtube.com/watch?v=cS0LICBWq0U http://pl.youtube.com/watch?v=ZTHnIOHtjeM http://pl.youtube.com/watch?v=AaIKiRdoIfM Za...
autor: Rybson
2008-01-16, 14:36:19
Forum: Zakończone tematy
Temat: The Wheeler's Band
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 8677

Re: The Wheeler's Band

Witam ponownie ;) Ostatnio w zespole zaszły "drobne" zmiany, nasze szeregi zasilił nowy wokalista - Marcin Borkowski. Mamy już za sobą kilka prób, czego efektem był nasz pierwszy wspólny koncert dnia 12.01.2008 r. w klubie "Ebola" w Morągu. Narazie sa to tylko covery specjalnie przygotowane na ten k...
autor: Rybson
2007-12-19, 21:42:04
Forum: Zakończone tematy
Temat: Burdel na mieście - roboty drogowe
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 22366

Re: Burdel na mieście - roboty drogowe

Czy nawierzchnia ul. Jana Pawła II oraz wokół przejazdu bedzie również modernizowana (czyt. nowy asfalt) czy pozostanie bez zmian?? Dzisiaj przejeżdzałem ul. JP pierwszy raz od momentu zdjecia jednokierunkowej i stan nawierzchni jest conajmniej fatalny po tych wszystkich rozkopach :/
autor: Rybson
2007-12-08, 01:50:44
Forum: Wybory Parlamentarne 2007
Temat: Co po wyborach?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 32835

chaliera, popatrzcie co się dzieje.Donald Kaczorek nie chce się kłócić z Kaczorkiem Jarkiem, więc ten znalazł sobie inne ofiary i znęca się nad Sprawiedliwymi: Dornem, Urbańskim i Zalewskim. Ale Kaczorek ma Prawo :D Ciekaw jestem, czy do końca kadencji wystarczy mu pisowskich ofiar, bo następnych k...
autor: Rybson
2007-12-08, 01:42:04
Forum: Zakończone tematy
Temat: HLEP(POPCORE) klub ZIP 14.12.2007
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1911

Mam nadzieje że goscinnie wystapi również "wengla squat" :D
autor: Rybson
2007-12-08, 01:41:08
Forum: Zakończone tematy
Temat: POPCORE KONCERT WARSZAWA HARD ROCK CAFE
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2417

A niech mnie kule bija.....Hard Rock Cafe...gratuluje ;)
autor: Rybson
2007-12-01, 02:52:39
Forum: Zakończone tematy
Temat: Słowackiego, Spichrzowa odcięte od świata.
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 7310

A może tak wogóle zaorac Ostróde po jednej stronie torów?? NIe bedzie domow, nie bedzie drog, nie bedzie wysepek, nie bedzie niczego.
autor: Rybson
2007-11-25, 00:01:21
Forum: Zakończone tematy
Temat: Burdel na mieście - roboty drogowe
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 22366

Tak narzekacie na te wysepki, przynajmniej panowie Policjanci maja teraz idealne miejsce na ustawienie sie swoim autkiem z radarem :P:P
autor: Rybson
2007-11-24, 23:57:37
Forum: Ostróda Twoje Miasto
Temat: mur dzielący stary cmentarz
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 14303

Re: Nocnik

Może "Rybson" ktoś z rządzących dostał w końcu tzw. męskich jaj (chociaż z mojego punktu widzenia uważam że wcale ich nie trzeba żeby rozwiązywać trudne problemy :) ) i zdobył się na odwagę żeby sprzeciwić się dyktatowi 10% mieszkańców miasta i przenieść ten cmentarz w bardziej godne i odpowiednio ...
autor: Rybson
2007-11-24, 15:18:21
Forum: Ostróda Twoje Miasto
Temat: mur dzielący stary cmentarz
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 14303

Dzisiaj zauważyłem jak rozebrany został mur dzielący stary cmentarz przy ul. Czarnieckiego od stadionu miejskiego, ktoś wie dlaczego?
autor: Rybson
2007-11-13, 00:42:30
Forum: Zakończone tematy
Temat: Stare Dobre Małżeństwo w Ostródzie
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 5315

Ile wstep?? ktos wie?? To bedzie na sali reprezentacyjnej na gorze??
autor: Rybson
2007-11-09, 09:46:40
Forum: Zakończone tematy
Temat: The Cure Party
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2146

Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia :D :D :D :D
autor: Rybson
2007-11-07, 22:45:04
Forum: Zakończone tematy
Temat: The Cure Party
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2146

Nastąpiła drobna zmiana, występ zespołu Thule został odwołany, w zamian wystąpi The Wheeler's Band :)

Reszta bez zmian, serdecznie zapraszam ;)
autor: Rybson
2007-10-12, 18:56:38
Forum: Zakończone tematy
Temat: KLUB ZIP - KONCERT MAN IN RUSH(HLEP) TUDZIEZ INNA NAZWA:P
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1688

Myśle, że była APOKALIPSA :D
autor: Rybson
2007-10-05, 20:33:40
Forum: Zakończone tematy
Temat: Koncert W Ostródzie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4019

Jak ludzie beda dopisywac to imprezy beda zapewne ;) Plakaty byly, reklama w radiu byla a przyszlo ok 30 osob, nie zebym mial pretensje do kogokolwiek ale jak jest techno to sala pelna...........dziwne to miasto :/
autor: Rybson
2007-10-02, 09:23:37
Forum: Zakończone tematy
Temat: Koncert W Ostródzie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4019

Przybywajta ludziska, przybywajta :P
autor: Rybson
2007-10-02, 09:21:22
Forum: Wybory Parlamentarne 2007
Temat: Debata Kaczyński - Kwaśniewski
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 14111

Rzekłbym, iż debatujacy przekonywali juz przekonanych.......nic poza tym. Oczywista oczywistosc :)
autor: Rybson
2007-09-30, 22:51:06
Forum: Wybory Parlamentarne 2007
Temat: Twarz kampani LiD znów pijana.
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 19346

Kwaśniewski to stary aparatczyk, był przygotowywany i szkolony przez słuzby do pełnienia swojej funkcji i przyznam ze robił to znakomicie. Krył swoich kolesi bandytów do konca a nawet ich ułaskawiał. Ludzie czy wy macie naprawdę tak krótka pamięć. I dziwić sie ze w Ostródzie wygrywa Nosewicz. Janek...
autor: Rybson
2007-09-30, 22:40:14
Forum: Zakończone tematy
Temat: Zagłosuj na Ostródzkie schronisko, pomóż pomóc
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 10531

Melduje głosik oddany :)
autor: Rybson
2007-09-23, 17:24:33
Forum: Zakończone tematy
Temat: KONCERT THE WHEELERS BAND W OSTRÓDZIE KLUB ZIP 27.09.2007
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3182

KONCERT THE WHEELERS BAND W OSTRÓDZIE KLUB ZIP 27.09.2007

Dnia 27.09.2007 r. w klubie "ZIP" ( podziemia zamku ) w Ostródzie zagra THE WHEELERS BAND

Wstęp: 3 zł

Start: ok. godziny 20 - 21

Serdecznie zapraszamy :)

thewheelersband.prv.pl
autor: Rybson
2007-09-10, 21:18:00
Forum: MiszMasz
Temat: Czy odbierasz telefony z numerem zastrzeżonym
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 5107

Najbardziej mnie bawią osoby które puszczaja "strzałki" mając zastrzezony numer kom, czago sam nie raz doświadczyłem :P :)
autor: Rybson
2007-09-09, 11:09:24
Forum: Sport
Temat: Polska - Portugalia
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1650

Wiecej szcześcia niż dobrej gry ;) Wynik dobry, aczkolwiek nie odzwierciedlajacy wydarzen na boisku.....
autor: Rybson
2007-09-09, 10:24:38
Forum: Zakończone tematy
Temat: no i Sejm nam się rowiązał....
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3104

Śledziłem debatę na tvn24 mniej wiecej od godziny 17 az do głosowania nad samorozwiazaniem i powiem wam ze dawno tak sie nie usmiałem......z drugiej strony wydaje mnie sie ze nie bardzo jest sie z czego smiac......Idziemy do wyborów bez szerszej wiedzy na temat szczegolow akcji ABW w domu Pani Blidy...